2011년 1월 18일 화요일

BEREHAT


besenye kalau bubuh tanda ni means kitorg gad0..tp ths tym sbb blog ni mawu hibernate ;)


haih...ckp punyela lebat nk story2 pengembaraan keliling dunia la ape la kan..tgk2 br je ade 7 posting setelah 5bln dok saje kt uma...hahaha...mmg mls btol nk tulis2 ni.. jadi smpai cni jela yek.. sehingga bertemu kembali wahai blogku...




my very 1st bday present yg plg cute & sweet dr awk!

Pics atas ni juz letak utk mengingatkan aku yg aku da nk tua da weh..28 ni ha..bkn 28 thn..
28 Jan la...

syoknye la hai kn org2 yg dok darat..tym bday kawan2 celebrate, blnje mkn..tgk muvi men bowling..celebrate ngn awek...aku??xpela...terime jela naseb cmni..aku yg pilihkan..so redha jela..mgkn la ade kelebihan lain yg aku xnmpk kn yg Tuhan nk bg..harap2 yg terbaek jela kn...
so motip d cni ialah ala2 cam mengwish in advance utk dri sndri la kn..

so...mari kite enjoy~!! ;)

댓글 없음:

댓글 쓰기